Wednesday, February 23, 2011

tidur lagi nikmat



Hidup ini dicipta ialah untuk mencari
redha Ilahi
bukanlah redha manusia sendiri
kerna dengan redha Ilahi
pasti dirimu takkan sengsara lagi

Hati saya pilu tatkala menonton televisyen tadi.Berita yang diulangkan buat kali kedua itu mengkhabarkan tentang gempa bumi yang berlaku di ChristChurch,New Zealand,Australia.SubhanaAllah.Tanda-tanda kiamat semakin dekat.Semakin banyak.Sebagai manusia,apa sudah sedarkah kita?Moga mereka diberi kekuatan dan kesabaran menempuhinya!Allah LEBIH TAHU.Di saat ini,hati saya geram dan tersangat geram.disaat-saat ini,mana 'dia' yang beria-ia sangat 'suka sangat tolong orang dan suka sangat menyibuk tu'Mana awak?Saat-saat genting gini,bukankah awak patut turun menolong mereka?Bukankah saat-saat gini,media mulai sibuk paparkan awak?Tentang 'kemurahan hati awk?'Sudahlah!saya penat dengan bebelan awak tak henti-henti.semuanya,mush istifadah buat SAYA.Allah yahdeena Wa Yahdeehem.Amiin Allahumma Ameen.
Saya tidaklah begitu mengenali awak.Begitu juga awak tidak begitu mengenali saya.Sinis benar pandangan awak terhadap saya.tolonglah..saya tidak pun mengenali awak.Jadi,tolong jangan 'beban'kan saya dengan pandangan awak itu.saya betulbetul mkdhksfhbidfg.
sudahlah.

Cukuplah Allah sebagai Pelindungku!

No comments: