Tuesday, February 22, 2011

jooooooooooooooommm!!!!!!!!!!!!!

Masa berada di Mesir,dapat tahu aje Ustz Hasrizal kat Singapore,rase macam nak pekik satu dunia dan nak terbang ke BUmi Singa tika itu juga!Tapi,sekarang ni,DEPAN MATA AJE OK!Tunggu masa,hari waktu dan saat aje untuk berdepan dengan Ustz yang sungguh MasyaAllah ini!Ilmunya tak putus-putus MasyaAllah!
Tapi..masalahnya,pada hari itu ada hal yang saya tak tahu saya nak pergi ke tidak.Haflah di sekolah cum convo kawan rapaaaaaaaaat saya pada HARI ITU.HARI SABTU INI!Saya buntu!hmm kene Istikharah kot..dan yang pasti,dua-dua nya mula pada WAKTU YANG SAMA!
:( ok tkper.yang penting kenepergi insyaAllah!





Hari MInggu pula ada bengkel,oleh Ustaz yang SAMA JUGA!!Ok..mulanya saya rasa macam tak NAK pergi.bukan sebab kene bayar.tapi takut nanti ade presentation..ke apeke....hmm tapi,bile difikirkan,ni bengkel kan..soo,insyaAllah takdelah tu kot.Tengoklah,bace poster die je dah menarik.Memang nak kene pergi agaknye!Lagi-lagi,Ustaz Hasrizal pensyarah nye!!!!agak semangat sikit ye post nie.biarlah..sekarang nie Ustaz depan mata je.nak tak nak,kenepergi.Alhamdulillah!!!Inilah die Hikmah yang Allah berikan buat kte semua untuk pulang ke Bumi Singa ini!Dapat jumpe ustaz Usama Cannon yang SUnggggggguh MasyaAllah :) MasyaAllah MasyaAllah!and InsyaAllah Ustaz Hasrizal!SubhanaAllah.Alhamdulillah 'ala kulli nikmah ya Rabb.:)


*InsyaAllah andai ada masa lapang,saya akan kongsi sedikit apa yang Ustaz Usama Cannon syarahkan pada beberapa hari yang lepas.InsyaAllah :) *




Jadi..buat semua yang berada di SINGAPURA,aapaaa lagi,jom ler gi bengkel on Sunday nie and syarahan on Saturday ni oleh Ustaz Hasrizal.Hari Sabtu di Tampines CC,dekat dengn Afghanistan Tampines,and Sunday pula di Masjid Mawaddah.Tolong JANGAN LEPASKAN Peluang keemasan OKKK!!!Yang tak berada di Singapura,InsyaAllah kami hadirkan antum semua!
jangan tunggu lamaa-lama!daftarkan diri antum SEKARANG JUGA.

No comments: