Friday, April 22, 2011

bushra.

bestnye.da type panjang panjang...sekali terBACKSPACE SEMUA.
wah best sekali!hebat sunguh hebat!
terusterang,rasa macam nak gigit je keyboard nie.lagi lagi space de.terus terang juga,internet ni memang best,kalau lawandengan kurakura cnfirm menang.
Manusia..takpernah rasa puaskan?
macam sy kata tadi,space nie kene gigit sebab de susah nk SPACE.
fahaam?
hmm sebenarnya sayaa takde apa-apa.Alhamdulillah aje.sihat aje.
cume sekarang ni...ade 15 maddah...dan imtihan..semakin qariib..dan saya tak tahu macamana nak belajar..
Imtihan syafawi pun makin dekat..muqarror pun MasyaAllah..
doakanlah.
tapibila difikirkan..kita ni belajar kerana Allah kerana Imtihan ke kerana nak dapat kerja ke kerana nak orang pandang kita tingi ke kerana nak amalkan apa yang kita buat ke apa ke?
hmm kene perbetulkan niat dulu ye :)



Sewaktu itu,bila semua buku-buku sekolah sudah dibeli,dan maddah pun saya tengok MasyaAllah..saya rasa lemau.Jadi message lah Ibu dan Abah.Abah reply"Ok just try your best dengan iringan doa ibu n abah.InsyaAllah"
saya rasa nak nangis:(




saya rasa saya tak layak untuk awak.memang tak layak..seribu kali tak layak.awak seorang yang  sangat hebat MasyaAllah.dan saya...?
Allah lebih tahu.
saya  berserah.

No comments: