Wednesday, November 14, 2012

salam terakhir~

Alhamdulillah thumma Alhamdulillah..sudah tiba masanya untuk saya pulang!It's 29 Zulhijjah people!Dah 21 tahun aku bernafas,hidup di bawah pinjaman Sang Ilahi.ALhamdulillah Alhamdulillah 'Ala kulli halin wa Ni'mah..

Mungkin,ini post yang terakhir ku berada di Kota Singa ini..sebab,malam ini ku akan pulang ke Bumi Anbiyaa' wa Kinanah..Ardus Sakinah~

Cuti ini,lain sikit rasanya..yang penting,helwahnye lebih banyak dari pahitnya..dan,keyakinan ku semakin bertambah..kepadaNya.Aku yakin,bila kita yakin dan letakkan sepenuh harapan pada Allah,insyaAllah segalanya-galanya akan pasti dipermudahkanNya..

Pengalaman demi pengalaman..satu persatu.manis,sangat tersangat manis..mengajarkan daku erti kedewasaan,erti kematangan.Dan aku masih lagi di peringkat belajar.......

Bersyukur kerana dipertemukan dengan orang-orang hebat..orang -orang yang aku rasa aku sangat tak layak untuk bertemu dengan mereka.

Ok,so doakan semua.kalau masih ada pembaca lagi..lah :) MOhon agar semuanya dipermudahkan.semoga diberi kekuatan,serta istiqamah!Amiin Ya Rabb.
paling penting,semoga iman sentiasa dikuatkan..Amiin Amiin Amiin.


jumpe lagi insyaAllah..~


No comments: