Friday, June 1, 2012

june!

hai semuaa...................................maalish.Salam diberi awalan.Assalamu'alaikum semua...ermm semua?takpe..yang penting hari ini...saya rasa nak senyuum.dan senyum....rase macam tersengih sendiri lah.hehehehehe.haaah tengok?saya betul betul tak tahu kenapa....................................

ok mungkin ramai hairan dan taajjub mengapa ya..ya mengapa?ya mungkin kerana hari ini adalah 1 JUNE! dan lagi sebulan sahaja lagi kita akan berpuasa..MasyaAllah.Allahumma Bariklana fi Rajab wa Syaaban wa Ballighna
Ramadhan~ `YA Allah berkatilah kami di pada bulan Rejab dan Syaaban dan sampaikanlah kami kepada Bulan Ramadhan.'Amiin Allahumma Amiin.


selalu selalulah baca doa ini sempena bulan Rejab yang sungguh mulia ini..............














jadi....ketika ini,saya masih lagi tersenyum.saya taktahu kenapa..mungkin kerana saya kini sedang menghitung hari untuk pulang.ya InsyaAllah :D mintak doanya yaaaa~~~








hehehhehehe.saya masih lagi tidak tahu mengapa....
post kali ini agak pelik...
apapun,moga semuaaaanya selamat.
ah selamat ape?ah yang ni yng kite musykil ni.














~_^   *_^
*macam ni rupenye.....................*




senyum mesti selalu!smile...........it's Sunnah!
Allahumma Solli wa Sallim Wa Baarik 'Alaih Wa 'Ala Aalih.
and.............it's friday!
hehehehehe.ok bye

No comments: