Monday, September 12, 2011

Muhasabah.

'Tak mungkin Dua cinta bersatu dalam jiwa'
***
Dah lame rasenye tak pegang keyboard laptop,sekarang ni asyik pegang keyboard iPod aje.hmmmmmmmmmm~~
Jiwa saya sekarang ini bercampur mcm rojak mamak.saya malas nk update sebab entah sy masih tk nmpk istifadahnya blog sy ni.mungkin bagi sy..kadang kte ni terlalu sibuk meluahkan perasaan meluahkan sedih muntahkan segala-galanya pads makhluk,pada mereka yg dhaif walhal kita Ada Allah,Yang Maha Segala.bukan bermaksud mengata sesiapa,tapi ini hakikatnya...

***
Saya masih tak faham.masih tak faham Dan bencinya saya untuk memahami.Dunia sekarang de makin canggih Dan saya Dukacitanya amat geram seram Dan teram!!ok sy tau tkdemksd..sehari yang awk alami itu adalah hari-hari buat mereka.Jadi tak payahlah awk nk buat muke sedih ke cerita sedih depan sy ok

***
sebenarnya tkde pape blog ni.jadi tak payahlah nk selalu jenguk k fans sy :) hehe.hmm betul.rase mcm nk biarkn je de ni.
Saya ada terima sekeping nota dan hadiah dri seseorang yang sampai sekarang pn tatau siapa.Jika anda orangnya,syukur lillah dn syukran awk :) hubbun nabiy awk sgt sy kagumi..
rajin-rajin nnti kasi lagi ok.


****
Ustaz Kate..'belajar ni kene banyak sabar.kan ade hadis Kate siapa yang tempuhi Jalan menuntut ilmu kn dipermudahkan jalannya..' sy sedang Cuba utk sabar..walau kadang saya penat..penat dgn dunia. Diam itu,muhasabah bagi Hati Dan Iman.. moga Iman kita sentiasa Bertambah di Setiap helaan nafas. Amiin Allahumma Amin! ~first andlast type post panjang kt iPod.mencengkam jiwa.

No comments: