Wednesday, June 29, 2011

Tuhan..ku bisikkan..


Menulis untuk sesuatu yang perlu,bukan sesuatu yang dimahu.Kata-kata ini buatkan saya berfikir.Befikir lebih lama.Hampir empat tahun saya giatkan diri ber'blogging'.Mungkin empat,mungkin lima.Tapi,entahlah..minat ini semakin lama semakin pudar.Mungkinkah kerana saya yang semakin meningkat dewasa.Atau mungkin terasa tiada lagi perkara yang patut kita kongsikan?Kadang saya rasa,wanita itu bagai permata.Jadi andai saya kongsikan cerita atau kisah saya pada umum,terasa permata itu tak disimpan dengan rapi.Faham kan?:)

But,aside from that,saya tak nampak lagi hadaf saya ber'blogging'.Ya,mungkin saya tak macam Hilal Asyraf :) atau Ustaz Hasrizal ataupun Ustaz Zahazan..atau mana-mana lagi penulis blog yang berblog atas nama dakwah!Saya..saya belum sedia.Sebab kadang saya fikir,apa yang kita tulis itu,pastinya kita kene buat dahulu baru kita menulis kan?Taknak jadi seperti orang yang cuma pandai berkata tapi habuk pun takde..tapi inilah Dunia kan?

Dunia sekarang penuh dengan hopokrisi.Adakah word ni?lantaklah..yang penting,saya belum bersedia untuk berblogging.Atau sekarang ini,minat saya belum ada lagi.Allah Maha Tahu.




Mungkin ini kali pertama untuk blog sesuatu yang baik(?)..hmm ok.Ok.
June; a month,filled with LooooVe~dri dulu hingga kini,syukur Lillah 'ala kulli Ni'mah.:)
bagi peminat setia blog saya -____- pasti tahu hakikatnya kenapa?ya kenapa?Kerana 9 June,birthday Ibu dan 29 June birthday Abah,dan pastinya dengan bangga &_& 30 June,pengetype keyboard ini punye birthday..So which is tomorrow.Ya saya tahu,birthday tu apalah sangat..tapi sampai sekarang saya rasa bersyukur sangat sebab ibu dan abah,birthday sama dengan saya!!Syukur Allah 'ala hazihi ni'mah~
ok..saya tahu tak penting.saya rasa terharu biru. :)))



mungkin ini post terakhir..mungkin juga.Saya perlu banyak membaca!ok selamat beramal semua!Ramadhan lagi one and a half month.jadi ape lagi?Mari tingkatkan amalan kita.
:)

No comments: