Monday, March 28, 2011

merindui Langit Ilahi.


Lusa je.Terus terang saya belum sedia.Sedia jasmani dan ruuhi.Tapi sebenarnya hati ini tak sabar untuk pulang ke sana.Dalam masa yang sama,saya takut dengan musykilah tentang maahad di sana.Doakan saya semoga dipermudahkanNya.
Hati ini sememangnya resah teramat sangat.Mulanya,hati saya berbelah bagi untuk teruskan..atau...Tapi kini,saya rasa mungkin ini mehnah dari Nya.Menguji samada kesetiaan saya padaNya.Alhamdulillah hati sudah ditetapkan olehNya..Semoga ia tetap dan sentiasa tetap hingga ke akhirnya.


Ok..tak banyak peristiwa yang terjadi.Cuma yang best haritu pergi Johor beli barang..paling muhhim tudung untuk dipakai kat sana.Alhamdulillah dah jumpe.Lepastu pergi Angsana,pergi kedai buku kat Badan tu.hmm MasyaAllah belanja sampai TIGA angka eh..pepandailah rase berapa.Dalam ingatan memang nak beli beberapa buku..sekali tu..ternampak lah buku-buku ni....







Jadi apa lagi kan..lepastu jalan punya jalan,nampak lagi..MasyaAllah memang best-best lah buku ni.Nampak nama Hilal Asyraf aje,apa lagi,beli lah :)Denyut Kasih Medik ni penulisnya ialah suami kepada Fatimah Syarha,penulis novel Islami yang popular dengan bukunya,Tautan Hati dan Pemilik Cintaku selepas Allah dan Rasul.







Alhamdulillah berkesempatan juga untuk membeli buku Ustaz Hasrizal,Secangkir Pengubat Letih dan Rindu Bau Pohon Tin.Tinggal saat nak baca je.. :)
MasyaAllah...lusa aja lagi..jadi hari ini adalah Isnin dan esok selasa serta lusa Rabu yang terakhir di Bumi Singa ini.Mungkin Cuti Fasl Thani pulang..InsyaAllah.doakan..
Buat masa ni,saya feelingless atau orang melayu kata,takde perasaan.Cuma,saya tak sabar balik nak uruskan tentang urusan sekolah saya.
Semoga Allah redha.doakan semoga perjalanan saya dan teman-teman selamat dan semoga perjalanan kami diberkati olehNya.Terima kasih buat semua yang mendoakan dan menolong seta membantu secara financial dan spiritual *_*
ok doakan saya.Ok this will be my last post kat sini..
ok byeeee ilalliqa' fi Misr ;)

No comments: