Monday, January 10, 2011

Langit Ilahi.

saya,tidak mahu terlalu berharap.
kerana sering kali saya termakan dengan harapan saya ini.
mungkin,saya terlalu gembira.
ketika itu.
tapi,kini,saya lepaskan harapan saya padaNYA.




'Kalau boleh balik April,balik April ajelah..'


KeRinduan Ibu mulai bicara pada Qalbi.
Saya tegaskan diri,InsyaAllah,andai Allah izinkan Hati,izinkan Kaki,kita jumpa tahun ini,InsyaAllah.



..Andai pulang ke Bumi Singa itu,yang terbaik buat saya,saya terima sepenuh hati.
namun,andai sebaliknya..saya redha sepenuh hati,kerna saya tahu,masih banyak lagi yang harus saya pelajari di Bumi Kinanah ini!




walauapepun jua,saya cuma mampu untuk senyum tika ini.
Mohon doa dari semuanya,untuk natijah dan Imtihan yang akan datang.

InsyaAllah,kher kher sahaja.
saya,cuma ingin senyum,dan lihat ke Langit Ilahi.

No comments: