Wednesday, January 19, 2011

imtihan imtihan go imtihan!

Ok.saat ini saya rasa seperti ingin pekik dan teriak agar satu dunia dengar teriakan saya.
ok jadual imtihan sudah keluar!saya nak pergi sinai lepastu pekik kuat kuat boleh?ok kurang adab rasenye..
hmm ok.saya mesej teman saya"awk,macamane awk belajar utk tahriri?awk hafal eh.?"
berapa minit kemudian,dia call.


"awk!awk tau tak jadual exam da keluar???"
'huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.da KELUAR??Awk biar betul???'
"aah!da keluar!!kte ingt awk tnye kte awk da tau!"
'tak tak kte tatau!betul.kte belum cek lgi'
"hehe laah..exam on the 13th feb tau.ferst day je 3 maddah.tauhid sirah and fiqeh"
'-.- betul?MasyaAllah.....................'




Jadi begitulah die.Imtihan tinggal dalam 23 hari lgi?mungkin..ye saya rasa terlalu
'excited' utk ambil imtihan sehingga saya rasa tak boleh belajaR!-_____-
oklah doakan ok!InsyaAllah besok saya nak check jadual saya.ade 9 maddah!InsyaAllah kher kullu!
Begitulah saya..saya suke imtihan!Imtihan best kan..?;^) hehe.
oklah doakan semua yang nak dekat abis imtihan,dan saya sedang berjihad utk imtihan.
MasyaAllah penuh energy post ini.kesian keyboard nie.

jgn terlalu happy ok...ok kher insyaAllah doakan saya dan semua!syukran :)jazakumuallah Khairal Jaza'!

No comments: